Social Media Marketing για Επιχειρήσεις

Μάρτιος 30, 2017 Social Media

Αρκετός κόσμος μας ρωτάει συχνά για τα άμεσα οφέλη από την χρήση social media marketing στην επιχείριση τους. Οι περισσότερες από αυτές τις περιπτώσεις αναφέρονται σε άμεσα χρηματικά αποτελέσματα, σε πωλήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών. Γράφουμε λοιπόν αυτές τις γραμμές με στόχο να βοηθήσουμε στην κατανόηση της δυναμικής του μέσου αλλά και να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν είναι σε καμία περίπτωση η «χώρα των θαυμάτων».

Οφέλη από την χρήση των Social Media

1. Brand Awareness
Τα social media αρέσουν στους χρήστες, αρέσουν δηλαδή και στους πελάτες σας. Τους αρέσει να σχολιάζουν, να ανεβάζουν φωτογραφίες, να μοιράζονται πράγματα στα οποία βρίσκουν ενδιαφέρον, να αλληλεπιδρούν με τα brands. Όταν η επιχείρηση έχει παρουσία στα social media είναι ευκολότερο για τους πελάτες να την βρουν και να επικοινωνήσουν μαζί της. Με την «αλληλεπίδραση» λοιπόν αυτή αυξάνεται το brand awareness, η αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης, αλλά και η αφοσίωση (loyalty) των χρηστών σε αυτή.

2. Αύξηση των επισκέψεων στο site της επιχείρησης
Ένα ακόμα όφελος, είναι η αύξηση του traffic, της κίνησης προς την σελίδα της επιχείρησης. Δημιουργήστε χρήσιμο, εκπαιδευτικό περιεχόμενο, προσφορές, tips κ.α και μοιράστε το στα κατάλληλα κοινωνικά δίκτυα για την επιχείριση σας. Είναι σίγουρο ότι θα ξεκινήσετε να συγκεντρώνετε ποιοτική εισερχόμενη κίνηση, κάτι που θα αυξήσει και σε επόμενο χρόνο την κατάταξη (ranking) στα αποτελέσματα της αναζήτησης.

3. Υποστήριξη και βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη (Customer Support)
Ο πελάτης εν έτει 2017, θεωρεί ότι η επιχείρηση σας έχει σίγουρα παρουσία στα social media και θα προστρέξει εκεί για να ρωτήσει, να λάβει υποστήριξη και θα περιμένει άμεση απάντηση. Όσες εταιρείες καταφέρουν να ανταποκριθούν σε αυτές τις ανάγκες- θα ξεχωρίσουν στην επιλογή του.

4. Σχέσεις Εμπιστοσύνης
Στα social media θα ξεχωρίσετε, αν σκέφτεστε να χτίσετε μια σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη. Η σχέση εμπιστοσύνης ξεκινάει πριν την αγορά μιας υπηρεσίες ή προϊόντος, ακολουθεί η εμπειρία της αγοράς και συνεχίζεται με το after sale και την πιθανή νέα μελλοντική πώληση. Τα social media έρχονται να ενισχύσουν πολλαπλασιαστικά μια καλή εικόνα της επιχείρησης στον πραγματικό κόσμο.

5. Στόχευση στο κατάλληλο κοινό και γεωγραφική περιοχή
Με την χρήση του social media marketing έχετε την δυνατότητα να στοχεύετε συγκεκριμένο κοινό που ενδιαφέρει την επιχείρηση σας σε συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή. Σε σχέση με παραδοσιακές μεθόδους marketing online & offline, μπορείτε να χτίσετε μια σχετικά φθηνή διαφημιστική καμπάνια στο κοινό που σας ενδιαφέρει.

Όλα τα παραπάνω χρειάζονται χρόνο, επιμονή, επαγγελματική παρουσία και χρήματα.