Σημαντικές αλλαγές για σελίδες & brands στο Facebook!

Ιανουάριος 19, 2018 Social Media

Πριν λίγες μέρες ο Mark Zuckerberg, ιδρυτής του Facebook, προχώρησε σε μία ανάρτηση σχετικά με σημαντικές αλλαγές που θα λάβουν χώρα στο κοινωνικό δίκτυο (συγκεκριμένα στην ροή δημοσιεύσεων) το ερχόμενο διάστημα. Αυτό του το post τροφοδότησε ένα μεγάλο κύκλο συζητήσεων ανάμεσα στους digital marketers & ιδιοκτήτες σελίδων.

Παραθέτουμε παρακάτω αυτούσια την δημοσίευση και ένα video που κυκλοφόρησε από το ίδιο το μέσο για την καλύτερη κατανόηση των αλλαγών.

Το Facebook θα δίνει έμφαση στο περιεχόμενο και τις δημοσιεύσεις από το φιλικό και οικογενειακό μας περιβάλλον περιορίζοντας έτσι τις δημοσιεύσεις (public content) από εταιρείες και οργανισμούς (brands, corporate sites & news sites).

recently we’ve gotten feedback from our community that public content — posts from businesses, brands and media — is crowding out the personal moments [from friends and family] that lead us to connect more with each other.

Αυτές οι αλλαγές θα φέρουν σημαντικές διαφοροποιήσεις στον τρόπο αλληλεπίδρασης των Brands με το κοινό τους.