Η σπουδαιότητα του Remarketing – επαναληπτικής στόχευσης

Νοέμβριος 20, 2017 Digital Marketing

Στο συγκεκριμένο post θα σας παρουσιάσουμε την μέθοδο Remarketing. Η Mindseed είναι από τις πρώτες εταιρείες στην Ελλάδα που εφάρμοσε την μέθοδο Dynamic Product Remarketing για μεγάλο eshop πριν μερικά χρόνια. Από τότε έχει γίνει κάτι παραπάνω από must για eshops και corporate sites.

Τι είναι;

Ο όρος της επαναληπτικής στόχευσης – remarketing που όλο και πιο συχνά κάνει την εμφάνισή του, αποτελεί ένα σημαντικό τρόπο προσέγγισης των χρηστών που έχουν επισκεφτεί ήδη μια φορά τo website σας.

Πως λειτουργεί;

Ένα κομμάτι κώδικα τοποθετείται στην σελίδα παρακολουθώντας ανώνυμα το κοινό που επισκέπτεται το site σας. Έτσι δίνεται η δυνατότητα προσεγγίσης εκ νέου των χρηστών που έχουν επισκεφτεί ήδη μια φορά τη σελίδα προβάλλοντας τους το αντίστοιχο μήνυμα.

Όφελη

Υπάρχει έτσι η δυνατότητα να αυξήθει η αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης (brand awareness) προβάλλοντας διαφημιστικά μηνύματα για το brand ανάλογα με τις σελίδες που έχει επισκεφτεί ο χρήστης. Η στόχευση έτσι γίνεται άκρως στοχευμένα, ο χρήστης βλέπει αυτά για τα οποία εκδήλωσε ενδιαφέρον.

Μετατροπές

Στόχος είναι ο χρήστης να πραγματοποιήσει μια ενέργεια (αγορά, εγγραφή, τηλέφωνο, κατέβασμα αρχείου), εάν δεν το έχει κάνει ήδη μια φορά στο παρελθόν, αυξάνοντας έτσι και την επισκεψιμότητα του ιστοτόπου σας και κατ επέκταση τις πωλήσεις.