Google Adwords, το τέλος των right side ads!

Μάρτιος 30, 2016 Google Adwords

Πριν μερικές εβδομάδες, πραγματοποιώντας μια αναζήτηση στο Google Search εμφανίζονταν διαφημίσεις πάνω, δεξιά και κάτω από τα οργανικά αποτελέσματα της αναζήτησης. Σήμερα κάνοντας μια αναζήτηση, θα παρατηρήσετε ότι οι διαφημίσεις στη δεξιά στήλη εξαφανίστηκαν. Με πρόσφατη ανακοίνωσή της, η Google, αφαιρεί την συγκεκριμένη επιλογή. Τα διαφημιστικά κείμενα πλέον εμφανίζονται μόνο στην κορυφή και στο κάτω μέρος των αποτελεσμάτων και έτσι από 11 διαφημιστικές θέσεις πέφτουμε στις 7.

Το «Mobile» φαίνεται να είναι και ο κύριος λόγος πίσω από αυτή την αλλαγή στο Google Adwords. Στους χρήστες κινητών τηλεφώνων δεν υπήρχε η δεξιά στήλη στα αποτελέσματα της αναζήτησης. Τώρα έχουμε μια περισσότερο ενοποιημένη εμπειρία του χρήστη σε όλες τις συσκευές.

Το αντίκτυπο για τις επιχειρήσεις
Για επιχειρήσεις μεγάλου μεγέθους ο ανταγωνισμός θα αυξηθεί για τις πολυπόθητες πρώτες θέσεις αλλά χωρίς δραματικές επιπτώσεις. Αντίθετα, για τις μικρές επιχειρήσεις που μέχρι τώρα με ένα όχι και τόσο υψηλό bid έβγαιναν στην πρώτη σελίδα η μάχη θα είναι δυσκολότερη. Θα χρειαστούν μεγαλύτερο budget αν θέλουν να έχουν παρουσία στο πρωτοσέλιδο των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Σαν συμπέρασμα, λιγότερες θέσεις μεγαλύτερος και ο ανταγωνισμός. Παράγοντες όπως τα ποιοτικά ads και οι ποιοτικές σελίδες υποδοχής θα παίξουν και αυτά το ρόλο τους στην μάχη του πρωτοσέλιδου.