Business Messaging: το νέο normal trend

Ιούλιος 4, 2018 Social Media

Οι χρήστες στην εποχή των social media θεωρούν αυτονόητο ότι τα brand είναι online και είναι έτοιμα να επικοινωνήσουν μαζί τους με όλα τα διαθέσιμα μέσα. Αναζητούν πληροφορίες, υποστήριξη και το θέλουν γρήγορα. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις που μπορούν να είναι online στα κοινωνικά μέσα θα πάρουν το θετικό feedback από τον καταναλωτή. Στην αγορά αλλά και στο ecommerce η επικοινωνία μεταξύ πωλητή – καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο. Σήμερα, η ανάπτυξη της σχέσης μεταξύ ατόμων και επιχειρήσεων φαίνεται να είναι ακόμα πιο δυνατή με την εξοικίωση των χρηστών με το messaging και την χρήση του ακόμα και για εμπορικές συναλλαγές.

Η εξέλιξη στο networking έρχεται με οδηγό το “Mobile First”. Ο ρυθμός με τον οποίο οι χρήστες χρησιμοποιούν στην καθημερινότητά τους το κινητό τους για επικοινωνία και εφαρμογές, είναι ασύλληπτα γρήγορος. Συγκεκριμένα και σύμφωνα με στατιστικά του Facebook, στο τέλος του 2018, το 78% των mobile χρηστών θα χρησιμοποιούν το messaging κάθε μήνα. Αυτή η άνοδος υπολογίζεται να συνεχίσει, και μέχρι το 2021 η παγκόσμια βάση των χρηστών που κάνουν χρήση mobile messaging apps αναμένεται να αυξηθεί κατά επιπλέον 23%.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το Facebook, οι χρήστες που χρησιμοποιούν το messaging υποστηρίζουν ότι νιώθουν πολύ πιο άνετα να πραγματοποιούν αγορές μέσω του Facebook Messenger γιατί τους δίνεται η δυνατότητα να μιλάνε με τους πωλητές και αυτό τους κάνει να τους εμπιστεύονται.

Αυτή η άνοδος της χρήσης του messaging από τους χρήστες είναι μια ευκαιρία για τις επιχειρήσεις αλλά χρειάζεται μεγάλη προσοχή και υπευθυνότητα για να μπορέσουν να εκμεταλευτούν σωστά αυτό το κανάλι επικοινωνίας.