Black Friday, κάνε το μόνο αν μπορείς, κάνε το σωστά!

Νοέμβριος 12, 2017 Digital Marketing

H Black Friday τείνει να καθιερωθεί στην χώρα μας σαν μέρα μεγάλων προσφορών και μία ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Την μερίδα του λέοντος αναμένεται να έχει φέτος το online shopping με πολλά eshop να προετοιμάζονται για το γεγονός. Καταγράφουμε παρακάτω τις απόψεις μας για να το κάνετε σωστά.

Οι προσφορές πρέπει να είναι προσφορές!

Η Black Friday είναι μια καλή ευκαιρία να σας γνωρίσει ο ψηφιακός καταναλωτής αλλά και να αγοράσει από το eshop σας. Φροντίστε λοιπόν οι προσφορές να είναι πραγματικές προσφορές. Μην προσπαθήσετε να ξεγελάσετε τον χρήστη γιατί υπάρχουν τρόποι που μπορεί να το αντιληφθεί.

Οργάνωση Αποθέματος

Είναι μία καλή ευκαιρία για εσάς να ξεστοκάρετε προιόντα που σας έχουν μείνει σε απόθεμα. Κάντε έλεγχο της αποθήκης σας και καταγράψτε τους κωδικούς που θα μπορούσαν να προωθηθουν για την συγκεκριμένη μέρα. Ζητήστε καλύτερες τιμές και πιθανές προσφορές από τους προμηθευτές σας, ενημερώστε τους για το ενδιαφέρον σας. Πολλοί προμηθευτές ενημερώνουν οι ίδιοι για τις ευκαιρίες που μπορούν να εκμεταλλευτούν τα eshop.

Διαφημιστικό Budget

Το budget, η διαθέσιμη διαφημιστική δαπάνη, είναι μια κρίσιμη παράμετρος στο όλο εγχείρημα. Απαιτείται προσεχτικός σχεδιασμός αφού μπορεί να βρεθείτε οι χαμένοι της μέρας. Ζητήστε από το Agency σας να σας βοηθήσει να καταρτίσετε ένα πλάνο δράσης.

Προωθητικές Ενέργειες

1) Με το πέρας των πρώτων προσφορών του Νοέμβρη, αναρτήστε στο site σας σχετικό banner ή slide με το οποίο θα ενημερώνετε τους χρήστες ότι θα συμμετέχετε στο Black Friday.

2) Στείλτε ενημερωτικό newsletter λίγες μέρες πριν για «κινητοποίηση» του κοινού που έχετε στην mailing list σας.

3) Ανακοινώστε το στα social media.

4) Δημιουργήστε σελίδα υποδοχής όπου θα υπάρχουν συγκεντρωμένες οι κατηγορίες των προιόντων που θα συμμετέχουν στο Black Friday ή και τα ίδια τα προιόντα με αρχικές και τελικές τιμές.

5) Προσαρμόστε τις υφιστάμενες καμπάνιες και προωθητικές σας ενέργειες online στην συγκεκριμένη μέρα.

Υποδομή Site (Server)

Ζητήστε από τον ΙΤ σας ή την εταιρεία που σας τρέχει την σελίδα σας να είναι προετοιμασμένοι για πιθανό φόρτο σε επίπεδο επισκέψεων. Την χρονιά που μας πέρασε είδαμε μεγάλα eshop να βγαίνουν αρκετές ώρες offline από την υψηλή επισκεψιμότητα των χρηστών.

Μην πέσετε στην παγίδα

Η Black Friday απαιτεί μια οργάνωση και συγκεκριμένες προωθητικές ενέργειες. Αναμένεται να αυξήσει σημαντικά την κίνηση χρηστών σε eshop προς αναζήτηση ευκαιριών και σύγκριση τιμών. Αν δεν έχετε την κατάλληλη προετοιμασία αλλά και τις προδιαγραφές που γράφουμε παραπάνω δεν είναι αναγκαστικό να συμμετέχετε σε μία ενέργεια απλά για να συμμετέχετε. Είναι προτιμότερο να εμβαθύνετε σε παραμέτρους που μπορούν να βοηθήσουν την παρουσία σας online και την εμπειρία χρήσης των χρηστών από τις υπηρεσίες σας.